היתרון הכי גדול של שירות מענה אנושי בא לידי ביטוי בכך שהוא מאפשר לבעלי עסקים להציע לקהל היעד והלקוחות שלהם מוקד שאליו הם יכולים לפנות. אבל בניגוד למוקד ממוחשב עם מענה אוטומטי בלבד, במקרים כאלה הלקוחות שיוצרים קשר עם בית העסק זוכים לשוחח עם אדם בשר ודם. מטבע הדברים, מענה כזה מעניק לבית העסק נופך הרבה יותר מקצועי והוא אף מאפשר לו לבלוט לעומת בתי עסק מתחרים.
למידע נוסף על שירות מענה אנושי לחץ כאן.
במילים אחרות, בתי עסק צריכים לחשוב על שירות מענה אנושי בתור חלק בלתי נפרד ממאמצי שימור הלקוחות שלהם. שירות מענה אנושי לעסקים הוא לא פריבילגיה, אלא משהו שהם צריכים לדאוג לו על מנת שהלקוחות שלהם יהיו מרוצים. יתרה על כך, המון בעלי עסקים משקיעים הון תועפות בפרסום – אבל לא דואגים שבצד השני של הקו יחכה נציג מקצועי שיקבל את הפניה ואת השיחות הנכנסות.
כמה עולה שירות מענה אנושי?
החדשות הטובות הן שבעלי עסקים אפילו לא צריכים לחרוג מתוך מסגרת התקציב שלהם על מנת ליהנות מהיתרונות השונים של שירות מענה אנושי. כיום ניתן להשתמש בשירות הזה במודל של מיקור חוץ ובעלות חודשית סמלית. בנוסף, ניתן לחסוך עוד יותר את ההוצאות אם מתחייבים לתקופה ארוכה – כמו למשל שירות מענה אנושי לעסקים למשך שנה.
בכל מקרה, חשוב להקדיש את השלבים המוקדמים של השוואה בין סוגים שונים של שירותי מענה אנושי ולהתאים אותם לצרכים של קהל היעד והלקוחות. כך לדוגמא צריך לבדוק לא רק כמה יעלה שירות מענה אנושי, אלא מה הוא כולל מבחינת זמינות הצוות, התאמה לתסריטי שיחה מסוימים לעומת תסריטי שיחה אחרים, איכות כוח האדם, רמת התשתיות ועוד.