השקעה בשירות לקוחות כתנאי להצלחה
כיום, מוצר איכותי ומושקע לא מספיק כתנאי להצלחת העסק שלך. נכון, ללא מוצר איכותי שיתחרה במוצרים האיכותיים האחרים בתחום העיסוק שלך אין לך מה להביא לשולחן – אבל כיום, בדיוק בשל השפע הרב במוצרים איכותיים לא פחות משלך – צריך שיהיה ערך מוסף. את הערך המוסף הזה משיגים בהשקעה בשירות הלקוחות. שירות לקוחות טוב מורכב מגורמים רבים – יחס אישי, מקצועיות, סבלנות – והוא מתבטא בראש ובראשונה בשירות מעה אנושי איכותי.
מהו מענה איכותי?
שירות מענה אנושי איכותי וטוב חייב לקיים כמה תנאים:
- מקצועיות – כשהלקוח מתקשר הוא צריך להרגיש שהאדם איתו הוא מדבר מבין עניין.
- אדיבות – אסור לתת ללקוח להרגיש קוצר רוח או עצבים.
- מהירות מענה וזמינות – זמני המתנה ארוכים דוחים לקוחות פוטנציאליים ומרתיעים לקוחות קיימים. חשוב ליצור מענה שיהיה זמין במשך רוב שעות היממה.
- שירות יעיל – בסופו של דבר, צריך שהלקוח יקבל מענה נכון מהמוקד, ושהידע כולו לא יישאר בידיים שלך.
ניתן לסכם, אם כן, שנחוץ לך שירות מענה אנושי איכותי.
שירות מענה אנושי – לעסקים שמכבדים את עצמם
מהו שירות מענה אנושי? זהו שירות שניתן לעסק שלך על ידי חברה חיצונית, המקבלת לידיה את הידע המקצועי הנדרש בתחומי עיסוקך השונים, ומהווה עבורך מוקד ובמידת הצורך גם מזכירות. שירות מענה אנושי מבטיח שלקוחותייך יקבלו את השירות המקצועי והאדיב ביותר – תנאי הכרחי לשימור הלקוחות והצלחת שירות הלקוחות. כמו כן, שירות מענה אנושי מבטיח זמני המתנה קצרים ומענה מהיר ללקוחות שלך, עוד תנאי חשוב ביותר להצלחתך. השירות נתון תמיד לפיקוח ולסטנדרטים גבוהים של אדיבות ויחס אישי והוא גם מהווה חיסכון משמעותי לעומת עלויות החזקת מזכירה או מוקד פרטי. בקיצור – להצלחת העסק שלך נחוץ שירות מענה אנושי, שיאפשר לך להתרכז במה שאתה טוב באמת – מוצר איכותי ושירות אישי ללקוחות.