מה הוא ציוד משרדי?
כל משרד באשר הוא זקוק לרכישה מעת לעת של ציוד משרדי על מנת לתפעל את המשרד בצורה הטובה ביותר ובאופן שוטף. ציוד משרדי הינו כל ציוד הדרוש למשרד כדי לגרום לפעילות שוטפת, יעילה ונוחה לכל העובדים. חשוב לדעת בהקשר זה כי ציוד משרדי הוא תחום מאד רחב ומגוון מבחינת סוגים כמויות ומחירים. בנוסף לעובדה שהציוד המשרדי אמור להפוך את העבודה במשרד לנוחה ויעילה הוא משמש גם לצרכי עיצוב המשרד והשארת רושם טוב על הלקוחות והמבקרים במשרד. כל משרד זקוק לציוד משרדי ברמה כזו או אחרת ואין כל אפשרות לנהל משרד בלעדיו.
ציוד משרדי מתחיל במוצרי נייר, כלי כתיבה, חומרי ניקוי, ריהוט, מכשירים אלקטרוניים וחשמליים שונים ועד למחשבים וציוד היקפי מסוגים שונים.
סוגים שונים של ציוד משרדי
ציוד משרדי מחולק לקטגוריות שונות:
כלי כתיבה ומוצרי נייר – ציוד זה הוא הבסיס לכל משרד והוא כולל את כל מגוון כלי הכתיבה, הסיכות והמהדקים השונים, נעצים, מדבקות, מחקים, מרקרים וטושים בצבעים שונים, וכמו כן את כל מוצרי הנייר הדרושים למדפסות, לכתיבת מזכרים, לרשימות, מחברות, פנקסים שונים, בלוקי כתיבה וכדומה.
יומנים – מומלץ לספק לכל עובדי המשרד יומנים על מנת לנהל את הזמן שלהם, פגישות, אירועים, השתתפות בכנסים וכדומה.
מוצרי נקיון וכיבוד – כל משרד זקוק למוצרי נקיון וכיבוד קל כמו קפה, תה, סוכר וכל יתר המוצרים המשמשים את עובדי המשרד באופן שוטף ואת המבקרים בו.
מיכשור – כל משרד זקוק למכשירים חשמליים שונים ומגוונים בין אם מדובר במדפסות, פקס, סורק, מחשבים, ציוד תקשורת מסוגים שונים, מחשבונים וכדומה. בנוסף לכך, זקוק כל משרד למתקן מים, קומקום חשמלי וכיוצא באלה, על מנת לספק לעובדים במשרד תנאים נעימים לעבודה.
ריהוט – רבים כוללים גם את הריהוט המשרדי כקטגוריה של ציוד משרדי וזה כולל את כל פרטי הריהוט של המשרד – החל מכסאות ושולחנות, ארונות קלסרים, מדפי ספרים, שולחן ישיבות, פינת ישיבה לאורחים ועוד.