אם אתם מחפשים אחר מערכת טלפוניה איכותית ומקצועית ביותר, הרי שהגעתם למקום הנכון. מערכת Call Center מאפשרת ניהול בזמן אמת אפקטיבי ביותר, של מוקדי מכירות ושירות. מערכת Call Center מתקדמת, מעניקה אפשרות לניתוח מהיר של מידע, על פי פעילות המוקד, השמת שינויים נדרשים באופן מיידי, ויעילותם של הנציגים. מערכת Call Center מטפלת במגוון תרחישים, כולל בטיפול בשיחות יוצאות ובשיחות נכנסות. מערכותCall Center הן בעלות כלים מגוונים ורבים, המאפשרים שליטה מלאה ובזמן אמיתי, על הרחבת המוקד או הקטנתו, ועל תהליכי שיחה שונים. הן יאפשרו גם השמה פעילה של נציגים במספר תורים, מוסיקה בזמן המתנה, ועוד.
מהי מערכת טובה באמת
מערכת Call Center טובה תדע להתאים עצמה בקלות לצרכי הלקוח, ותוך פרקי זמן קצרים, עם עלויות ללא תחרות. מערכת זו תוכל להתרגל במהרה לכל בסיס נתונים סטנדרטי של הלקוח, דבר שייעל את עבודתו של המוקדן, ויאפשר תשואה עבור השקעה (ROI) מהירה.
טכנולוגית תקשורת מתקדמת
מערכות Call Center הן קריטיות ביותר לארגון. חברה טובה תוכל לספק תמיכה ותהיה ערוכה לכל בקשת סיוע של הלקוחות, כאשר כל זאת יכול להיות מיושם באמצעות גישה מרחוק. נוכל לציין כאן תכונות נוספות של מערכת Call Center: במערכת זו ישנה מרכזיה לעסקים ותצוגת Real Time; ישנה תמיכה מרובת שפות, וביניהן – עברית, רוסית, אנגלית, רומנית, ערבית ושפות נוספות; למערכת ישנו ממשק Web מלא; חיוג חוזר אוטומטי לשיחה שננטשה, מכל סיבה טכנית שהיא; הקפצה של מסכים וחיוג בקליק; חיבור של מוקדן מרחוק, מכל טלפון נייח או נייד, ללא כל צורך בחיבור לאינטרנט; אינטגרציה פשוטה למדי עם מערכת של הקלטת שיחות.
להיות תמיד "מחוברים"
מערכת Call Center נמצאת גם היא בחוד החנית של טכנולוגיות התקשורת בנות ימינו, שהינן קריטיות לטובת כל ארגון העוסק בקשרי לקוחות ענפים, ומעוניין להמשיך "לרכב על הסוס" במסלול ההולך ועלה של צמיחת העסק. תוכלו ליצור קשר עם אחת החברות העוסקות ב-Call Center ולשאול את הנציגה או הנציג, כל שאלה שתעלה במוחכם אודות השירות