רבים מבעלי העסקים, הקטנים והגדולים רוצים לדעת מהם היתרונות של המוקדים הטלפוניים. ראשית, חשוב לדעת מהו מוקד טלפוני ואז לחשוב האם הוא יכול להביא את היתרונות השונים שלו לעסק שלכם או לא. מוקד טלפוני הוא מוקד אשר מאויש בטלפנים. המוקד נמצא מחוץ לבית העסק והעובדים שבו מועסקים על ידי חברה שנותנת שירותים לעסקים. המוקד יכול לתת לעסק שירותים שונים כמו למשל מענה אנושי ללקיחת הודעות, ביצוע עבודת מכירות, זימון תורים במקרה של קליניקות ועוד פעולות שונות. העסק יכול לקבוע יחד עם החברה אלו שירותים הוא יבקש מהמוקד וגם מתי המוקד יפעל וכל זאת בזמן שאינו צריך לפנות מקום פיזי לעובדים.
עובד חוץ
העובדים של המוקד הטלפוני הם עובדים של חברה שחיצונית לעסק. בצורה כזו העסק יכול לתת ללקוחות שלו מענה מסביב לשעון ואפילו ליצור מכירות בלי לדאוג לתנאים של העובדים כמו למשל ביטוח לאומי או מבלי לדאוג להליך ההכשרה. למעשה שירות מוקד טלפוני הוא שירות מושלם לכל עסק שלא רוצה למצוא מקום לעובדים, לדאוג להם לעבודה מסביב לשעון או להכשיר אותם.
סוג השירות המבוקש
כל עסק זקוק לשירות מסוג אחר. עסק אחד רוצה שהמוקד ייקח עבורו הודעות ועסק אחר יכול לבקש להעסיק מוקד טלפוני עבור זימון תורים. החברה אשר נותנת את שירותי המוקד תוכל ביחד עם העסק לברר מהם הצרכים שלו ובהתאם לתת לו וללקוחותיו את השירות המבוקש.
זמינות ללקוחות בהתאם לנוחות של העסק
בכל הנוגע לזמינות העסק, כולם יודעים שלא ניתן להיות בשני מקומות בו זמנית ולכן אם העובדים או בעל העסק בשיחה עם לקוח במקום, הוא לא יכול לענות לטלפונים. מוקד טלפוני משנה את הכללים ומאפשר לעסק לקבל שיחות גם כשעובדיו עסוקים.